Future Office

Future Office
  • Zabezpečený vstup
  • RTLS 
  • Ovládání

Future Smart Offices jako moderní kanceláře zítřka nabízí svým uživatelům mnoho variant pro zkvalitnění a zpříjemnění času stráveného v zaměstnání. Zároveň zvyšují bezpečnost zaměstnanců i majetku. Můžete sledovat kvalitu vzduchu, nastavit si vytápění, osvětlení a stínění přesně podle aktuálních požadavků nebo v reálném čase sledovat obsazenost zasedacích prostor.

Vše začíná už na parkovišti, kde Systém řízení vstupů pomocí tagů identifikuje zaměstnance, zdvihá závoru a otevírá dveře budovy. Zároveň nastaví pracovní místo zaměstnance dle jeho přednastavených preferovaných hodnot. Systém řízení vstupu do budovy je klíčový pro zabezpečení osob i majetku. Instalací čteček RFID karet lze zajistit vstup do všech zón pouze povolaným osobám. Čtečky jsou navíc propojené s provedením přednastavených scén na pracovišti každého pracovníka.

Osvětlení v interiérech se automaticky přizpůsobuje podle intenzity venkovního osvětlení, v závislosti na přítomnosti osob, rozeznává jednotlivé osoby a jejich preference.

Stejně funguje také regulace vytápění, závislá na přítomnosti osob v prostoru a na přednastavených scénářích. Například o víkendech a svátcích tak nemusíte topit tolik jako v pracovních dnech.

Snadné a efektivní je také sdílení společných prostor, zasedacích nebo konferenčních místností. Za pomocí online sdílených kalendářů má každý zaměstnanec přehled o obsazenosti, efektivněji může plánovat své schůzky, může přednastavovat scény pro jednotlivé typy jednání (meeting, videokonference, prezentace aj.).

Ke zvýšení bezpečnosti a monitoringu pohybu nepovolaných osob velmi dobře slouží Real Time Location Systém (RTLS). Čtečky a kontrolní body v reálném čase monitorují pohyb osob po pracovním prostoru, eliminují případná vloupání a následné škody na majetku.

Systém pomocí detektorů kvality vzduchu nepřetržitě dohlíží na tvorbu zdravého prostředí pro zaměstnance. Vyhodnocuje množství CO2, teplotu, vlhkost, počet lidí v místnosti. Napomáhá tím lepší koncentraci, myšlení nebo zvládání krizových situací.

Chytrá kancelář zítřka zkrátka přináší zdravé, úsporné a efektivní pracovní prostory. 

iNELS Future Office - chytré řešení pro chytré zaměstnavatele

Case study

Video


Kontaktní formulář

Vaše osobní údaje odeslané tímto formulářem budou sloužit pouze k řešení Vašeho požadavku. Zásady se zpracováním osobních údajů zde: Ochrana osobních údajů

Kalendář akcí

<
Prosinec 2019
>
  • Po
  • Út
  • St
  • Čt
  • So
  • Ne 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

Zákaznické centrum

Recepce

+420 573 514 211
elko@elkoep.cz

Infolinka

+420 800 100 671
support@elkoep.cz